Hoe kunnen we je helpen?

Online recruitment
marketing...

Maak je doelgroepen inzichtelijk, creëer doelgerichte campagnes
en spreek de juiste taal in je boodschap.
Alleen zo bereik je de beste resultaten. Wij helpen je hier graag bij.

Recruitment campagnes

Door relevante online platformen in te zetten weten we hoe we actief en latent werkzoekenden aan te trekken. Denk hierbij aan social media en Google campagnes. Het is van belang om je doelgroep te definiëren, hiervoor de juiste boodschap te creëren en deze op het juiste moment naar buiten te brengen. Door onze kennis en ervaring zetten wij sterke doelgerichte campagnes op welke we koppelen aan onze data tools. Hiermee weten we de campagne(s) te sturen en optimaliseren.





Job marketing

Om het snelst gevonden te worden door actief werkzoekenden sollicitanten is job marketing de beste oplossing. Door vacatures met de juiste inhoud en titel, gericht op de doelgroep uit te zetten, weten kandidaten de weg naar jouw website te vinden. Middels ons eigen distributietool CV deal kunnen we vacatures snel online promoten bij onze partner jobboards. Door onze samenwerkingen met diverse jobboards hebben we de mogelijkheid om budgetten snel en flexibel te spenderen.

The Next Crowd

The Next Crowd, als label van Getnoticed, is gespecialiseerd in online werving en heeft daarvoor een eigen formule ontwikkeld. Deze bestaat uit een combinatie van product en dienst. Het product is de tijdelijke werken-bij website (een vast template dat speciaal hiervoor is ontwikkeld).  Deze website gebruiken wij om de dienstverlening , welke bestaat uit marketing support en traffic inkoop, optimaal in te richten. Deze unieke formule in combinatie met ervaren recruitment marketeers blijkt in vele branches enorm succesvol. Bekijk nu alle mogelijkheden!

Google for jobs

Google vertoont vacatures van alle relevante jobboards & websites in een speciaal  vacatureoverzicht. Werkzoekenden kunnen vacatures in één oogopslag zien boven de normale zoekresultaten van Google. Google stelt speciale eisen aan de techniek en content van je website. Deze moet geoptimaliseerd zijn op de zoekopdrachten van de kandidaten. Door beide componenten optimaal in te richten kun je serieus resultaat halen uit Google for Jobs.

Content marketing

Door het aanbieden van relevante informatie (content) aan de doelgroep komt deze in beweging. Met berichten die niet direct aan de vacature gerelateerd zijn creëer je binding met de potentiële doelgroep. Deze aanpak is zeer effectief bij het activeren van latent werkzoekenden. Door je op het kennis- en interessedomein van de doelgroep te begeven creëer je nieuwe kansen tot het aangaan van dialoog. De logische samenhang van de content op de website en het overige internet is van cruciaal belang voor een mooi succes.  

Recruitment statistiek 

Kennis is macht. We helpen je dan ook graag met het doormeten van al je sollicitaties en je hires. Waar komen je sollicitanten vandaan en welke bronnen leveren je nu echt kwalitatieve hires. Online kun je bijna alles meten wat je wilt. Deze grote variëteit aan gegevens maakt het vaak ingewikkeld om te kiezen op welke data je moet sturen om een beter eindresultaat te krijgen. Door je einddoel vast te leggen en op te nemen in je statistiek registratie krijg je inzicht in de variabelen die relevant zijn voor het verbeteren van je doelen.

Recruitment Marketing Hub

In de arbeidsmarkt vragen bedrijven steeds vaker naar een structurele invulling voor online recruitment marketing op de werkvloer. Echter is online recruitment marketing een ''jong'' beroep waar vaak nog weinig kennis van aanwezig is in de organisatie zelf. Je kunt wel een recruitment marketeer aannemen, maar hoe weet je dan hoe je hem/haar  aan moet sturen? Wie ontwikkelt de marketeer naar een hoger niveau? Hoe weet je dat de output goed is? Wij hebben de oplossing voor al deze vragen! 

Een greep uit onze projecten

We sow, you harvest

Wij geloven in samenwerking en in lange termijn partnerschap. Want daar plukken we samen de vruchten van.