Web Analytics

Volledige analyse van je bezoekers

Als ondernemer wil je graag antwoorden krijgen op vragen als: wie zijn mijn bezoekers? Wat doen mijn bezoekers op de website? En waar haken de mensen af? Google Analytics en Google Tag Manager kunnen je al deze antwoorden geven, maar je moet het wel goed instellen.

Wij gaan aan de slag om in eerste instantie de juiste cijfers naar boven te krijgen. Spam wordt uitgesloten, doelen en events worden aangemaakt en koppelingen met Adwords en Search Console worden ingesteld.

Vervolgens maken wij een uitgebreide analyse van onder andere de doelgroep, de kanalen, de devices en de afhaakpunten. Uiteraard wordt dit gevolgd door een aanbeveling.

Bij dit onderdeel werken we volgens het Plan, Do, Check, Act model. Dit wil zeggen dat de analyse niet afgelopen is na de rapportage. Via onze rapportage tool zullen we uw bedrijf namelijk maandelijks op de hoogte houden van de cijfers. Daarnaast zal u ook elke maand een terugkoppeling ontvangen van de eventuele aanpassingen en/of verbeterpunten.

Wil je meer informatie?

Neem contact met ons op, de koffie staat klaar!

Contact opnemen