Bakkersland

De vraag van Bakkersland:

Maak een responsive Werken Bij website

 

Over Bakkersland:

In 1999 bundelden tien vooruitstrevende familiebedrijven hun krachten om onder de vlag van Bakkersland hun gezamenlijke toekomst tegemoet te gaan. Ondanks het relatief korte bestaan van onze organisatie kunnen we putten uit honderden jaren vakmanschap en ervaring. De samenvoeging heeft ons in staat gesteld een breed assortiment bakkerijproducten te bieden. Dat effect werd nog groter toen Bakkersland in 2008 de Quality Bakers bakkerijen overnam. De ‘foodmarkt’ is een dynamische markt. Consumententrends volgen elkaar in hoog tempo op en consumenten worden steeds kritischer. Zij hebben talloze keuzemogelijkheden als het om eten gaat. Wij zien kansen om de bakery category verder te ontwikkelen en te laten groeien. Nationaal én internationaal. Daarom investeren we in mensen, producten en middelen.

 

De Opdracht:

Ontwikkel een nieuwe stand alone responsive "werken bij" Bakkersland website. Een website waarmee we zelf gemakkelijk vacatures kunnen plaatsen en beheren. In de CV-Database dienen we eenvoudig naar geschikte kandidaten te kunnen zoeken. De website is gekoppeld met alle relevante vertical search engines, zoals Indeed, Jobrapido en meer. Vanuit het CMS kunnen vacatures via Ingoedebanen direct "doorgeschoten" worden naar de betaalde jobboards, zoals Monsterboard en Intermediair. De beheerders van Bakkersland kunnen per vacature zelf knock-out questions instellen, kandidaten verrijken met data en doorsturen naar collega's.

 

Verder:

Fotografie is in opdracht van Get.Noticed verzorgd. Video vacatures zijn op verzoek van Get.Noticed verzorgd door partner "Fransen Audiovisuals".

Wil je meer informatie?

Neem contact met ons op, de koffie staat klaar!

Contact opnemen