Hoe kunnen we je helpen?

Recruitment tech...

De beste tech voor jou, altijd. Bekijk onze mogelijkheden in websites en koppelingen.

Werken-bij website

Een werken-bij website is dé website waar al jouw vacatures en online arbeidsmarktcommunicatie bij elkaar komen als je een directe werkgever bent. Je werken-bij website kan twee doelen hebben. Conversie (sollicitanten genereren) en employer branding (laten zien wie je bent als aantrekkelijke werkgever). Een succesvolle werken-bij website is het kloppend hart van je online recruitment operatie. 

Recruitment site

Een recruitment website is het belangrijkste orgaan voor elke commerciële arbeidsbemiddelaar. De centrale website waar alle vacatures van je opdrachtgevers bij elkaar komen en jij jezelf presenteert als professioneel intermediair. Elke recruitment site dient te zijn gemaakt voor je doelstellingen en doelgroep. Of je nu een uitzendbureau bent met duizenden vacatures en opdrachtgevers, een gespecialiseerd detacheerder met een hand vol vacatures of een niche werving & selectiebureau met slechts enkele vacatures. 

Vacature website 

Een vacature website is een website waar commerciële exploitatie plaatsvindt van het online platform zelf (bekende vacature websites zijn Monsterboard, Nationalevacaturebank et cetera).  Vacature websites zijn vaak volledig geautomatiseerd (klant plaatst zelf bedrijfs- en vacaturegegevens). Abonnementen en/of vacatures worden doorgaans ook online door je klant betaald. 

Landingspagina / Onepager

Een recruitment landingspagina is een pagina die is geoptimaliseerd om één specifieke vacature uit te lichten. Deze pagina’s worden specifiek ingezet om de latent werkzoekende doelgroep te laten converteren. De recruitment landingspagina heeft een eigen (onafhankelijke) domeinnaam.

Koppelingen

Door je website te koppelen aan de juiste systemen die voor jou interessant zijn worden processen op je website geoptimaliseerd. Hierbij kun je denken aan ATS, uitzendsoftware, assessment tools en vertical koppelingen. Elke koppeling heeft zijn eigen doel. Het is van belang om te kijken wat jouw organisatie nodig heeft.

Corporate website

Je corporate website is je belangrijkste communicatietool om corporate informatie te delen met de wereld. Getnoticed krijgt vaak de vraag om een corporate website parallel op te leveren naast een werken-bij website. Deze twee type websites hebben ieder een eigen doelgroep, doelstelling en tone of voice.

Een greep uit onze projecten

We sow, you harvest

Wij geloven in samenwerking en in lange termijn partnerschap. Want daar plukken we samen de vruchten van.