8 September 2022
Arjan Elbers kreeg de vraag vanuit BOOST (gratis dienstverlener in de arbeidsmarktregio Helmond- De Peel) of Getnoticed een passende prijs ter beschikking kon stellen aan de winnaar die meedeed met het invullen van hun enquête.
De collega's van BOOST hadden zelf het idee om een scan te maken van een werken-bij website voor een van de winnende deelnemers. Als we dan toch een prijs weggeven, laten we het dan meteen goed doen, dachten we bij Getnoticed.
De winnaar van de prijs was De Deftige Aap in Helmond centrum. Op woensdag 17 augustus sloot Arjan aan in het oudste pand van Helmond. Dit monumentale pand uit ca. 1550 doet tegenwoordig haar dienst als prachtige stadsbrouwerij / restaurant. De ambacht, passie, trots en ondernemersschap straalt af van het pand en de mensen die er werken.
Arjan had vanuit Getnoticed een creatieve recruitment marketing strategie sessie voorbereid voor Mark van den Boogaard (een van de oprichters en eigenaren van De Deftige Aap) en voor Joey Bercx (sales en marketing). De klik was er al heel snel!
De wervingsvraag van het bijzondere etablissiment was niet groot, maar wel belangrijk: help ons aan één of twee hele goede medewerkers in de bediening.
Als je een bijzonder en mooi bedrijf hebt, zoals De Deftige Aap, dan stroomt de creativiteit wel. En in een sessie van iets meer dan twee uur zijn Mark, Joey en Arjan echt losgegaan om tot een plan te komen om arbeidsmarktcommunicatie naar het hoogste niveau te brengen. Op geheel authentieke wijze natuurlijk! En die ambacht, passie, trots en ondernemersschap? Die zie je binnenkort wel terug op geheel eigen wijze.
Spoedig meer info! Getnoticed presenteert graag het vervolg. En in de tussentijd? Lekker gaan eten, drinken bij De Deftige Aap in Helmond.