De eerste twee weken van de Getnoticed stage van Roy

Auteur: Bram Holthausen

Terug naar overzicht

Op maandag 21 februari begon Roy als stagiair op de marketing afdeling van Getnoticed. In dit blog bespreekt hij zijn eerste twee weken.

Mijn naam is Roy Coolen, ik ben 22 (bijna 23) jaar oud en ik woon in Maaseik (België). Ik volg een bacheloropleiding Marketing met keuzevak International Business aan de Hogeschool PXL in Hasselt, daar ben ik laatstejaarsstudent. In deze opleiding wordt er één stage gedaan van ongeveer 3 maanden, normaliter in het laatste semester van de studie. 

Hoe ben ik terechtgekomen bij Getnoticed? Een goede vriend van mij die actief is binnen de marketingwereld had me een aantal bedrijven aangeraden in Nederlands-Limburg waar een leuke bedrijfscultuur heerste en er veel te leren viel, Getnoticed was daar een van. Een week later zag ik een vacature voor stagiair marketing vrijkomen bij Getnoticed en heb ik zonder enige twijfel een mailtje gestuurd. Na een vlotte en aangename kennismaking met Bram (onze begeleider en corporate marketeer binnen het bedrijf) mocht ik hier mijn stage komen doen.

Ik heb de stage afgetrapt op maandag 21 februari en deze zal lopen tot en met vrijdag 27 mei. De bedoeling van de stage is leren hoe marketing wordt toegepast binnen ondernemingen en hoe alles verloopt binnen een bedrijf, communicatie, takenpakket etc. Ook fungeert deze stage natuurlijk als springplank naar het werkleven die er snel staat aan te komen.

Ik hoop zelf vooral enorm veel bij te leren in de trend van marketing binnen bedrijven en na de eerste 2 weken kan ik zeggen dat dat aardig lukt. Allereerst heb ik natuurlijk veel kennis gemaakt met de leuke collega’s, zowel op het kantoor in Nederweert als de marketeers in Amsterdam via Google Meet. Ik heb een heel deel van de programma’s die gebruikt worden ontdekt en de werkwijze binnen het bedrijf geleerd. Ook heb ik een groot aantal leerzame sessies/meetings bijgewoond om te begrijpen waarmee Getnoticed bezig is. Voor de rest ben ik op dit moment bezig met een LinkedIn-campagne te creëren, TikTok concepten te maken, onderzoek te voeren naar het Twiglers platform en een Google Analytics cursus te volgen.

Tot nu toe kan ik niets anders concluderen dan dat ik tevreden ben over mijn stageplek, een super leuke werksfeer en een bedrijf waar veel te leren valt. Ik kijk alvast uit naar de komende maanden!

Auteur: Bram Holthausen

Terug naar overzicht

We sow, you harvest

Wij geloven in samenwerking en in lange termijn partnerschap. Want daar plukken we samen de vruchten van.