Onze geschiedenis

2009

Randy Cillekens (developer van origine) en Arjan Elbers (achtergrond in recruitment industrie) starten Getnoticed in het Limburgse Nederweert. Ze bouwen websites en exploiteren zelf diverse gespecialiseerde vacaturesites (eigen development) zoals: Hunterz.nl, Baanalsbeveiliger.nl en Baanindetechniek.nl.

2010

Het bedrijf valt op en wordt gevonden, de eerste medewerkers komen in dienst. Eind 2010 verhuist het bedrijf van Aan Vijftien 15 naar Eindhovensebaan 7h in Nederweert om hier verder te kunnen groeien.

2013

De werken-bij websites en vacaturesites worden beter en beter. Ook de opdrachtgevers worden groter, zoals PostNL en Essent. Voor het eerst krijgt Getnoticed landelijke bekendheid door een prijs te winnen als finalist van het Flex Innovatie Fonds.

2014

Het bouwen van websites loopt goed door. De eigen vacaturesites worden bewust verkocht en de focus van de business wordt verscherpt naar het bouwen van websites in online recruitment. Inmiddels worden er steeds meer werken-bij websites, recruitmentsites en vacaturesites gebouwd voor opdrachtgevers in heel Nederland. 

2016

Ondernemer Leon Brouwers neemt een belang in Getnoticed, met als doel het bedrijf gemakkelijker door te kunnen laten groeien. Getnoticed groeit in personeel, omzet en winst en wint de eerste Gazelle award.

2017

Steeds meer opdrachtgevers vragen om hulp bij marketing campagnes. Getnoticed acquireert Online Recruitment Marketing bedrijf Neptunalis in Amsterdam. Er werd al jaren succesvol samengewerkt met Neptunalis. Getnoticed verwierf zo officieel een nieuw team online recruitment marketeers, een nieuwe directeur sales & marketing in de vorm van Dirk Driessen (tevens vierde aandeelhouder) en een tweede kantoor in Amsterdam. Tevens was de tweede Gazelle Award dit jaar een feit.

2018

Getnoticed groeit door, inmiddels met een team van meer dan 25 man. Met werken-bij VDL won Getnoticed de eerste website van het jaar verkiezing (zo’n beetje de Oscars voor internetjongens). De derde Gazelle Award was ook in de pocket en we stonden als finalist op de bühne voor de Werf& Award. Naast alle groei besloot de directie te gaan investeren in een opkomende techniek genaamd PWA (Progressive Web Apps).

2019

Getnoticed viert haar eerste decennium met meer dan 30 collega’s. Inmiddels landelijk bekend als Digital Recruitment Agency en werkzaam voor onder andere: VDL, SPIE, Gamma & Karwei, Fletcher Hotels, Scania, Van Lanschot Bankiers, Nuon, het AMC, Heinz en meer. Ook de vierde Gazelle Award is binnen. 

2020

Getnoticed acquireert The Next Crowd (snelle tijdelijke online recruitment oplossingen) en integreert deze club strategisch in haar bedrijfsvoering. Zo biedt Getnoticed oplossingen voor tijdelijke standaard als permanente maatwerk oplossingen. In dit jaar verschijnt het eerste boek van oprichter Arjan Elbers, genaamd Het Recruitment Fundament. Midden in de Coronacrisis wordt (samen met twee andere ondernemers) Kiqit opgericht, als het kennisplatform voor recruitment. Een community en online training omgeving voor recruitment Nederland en België met meer dan 1.400 members. 

Een greep uit onze projecten

We sow, you harvest

Wij geloven in samenwerking en in lange termijn partnerschap. Want daar plukken we samen de vruchten van.