Hoe kunnen we je helpen?

Project
Marketingcampagnes Blue Amigo

Blue Amigo is de grootste Nautische dienstverlener op het gebied van brug- en sluisbediening, snel personenvervoer over water, veerpontbemanning- en exploitatie, scheepvaartbegeleiding vanaf het water en het leveren van binnenvaartpersoneel. Nadat we voor hen een nieuwe werken-bij website hadden gebouwd, gingen we aan de slag met het opzetten van nieuwe online marketingcampagnes voor vacatures op deze website.

Touch-Tell-Sell marketing campagnes

Het doel van deze nieuwe campagnes was om meer schippers, brug- en sluiswachters en gastheren en -vrouwen te vinden voor Blue Amigo. De campagnes werden gebouwd op het touch-tell-sell principe en verspreid via de marketingplatformen van Meta. Hierdoor bereikte de campagnes meer dan 700.000 mensen en waren er meer dan 350 sollicitaties op de vacatures binnen drie maanden tijd. Natascha Leeggangers van Blue Amigo: "De touch, tell, sell campagne heeft ons veelal kandidaten opgeleverd die binding hebben met onze sector. Dat is 70% meer dan de seizoen wervingen die wij jarenlang hebben gedaan."

Welke technieken zijn er toegepast?

Job marketing

Recruitment campagnes

Recruitment statistiek

Resultaat

 

  • 729.733

    Mensen bereikt binnen 3 maanden.

  • 3.445.551

    Weergaven van de advertenties. 

  • 34.681

    Naar de website getrokken.

  • 367

    Sollicitanten.

 

Vragen over dit project

Vergelijkbare projecten

We sow, you harvest

Wij geloven in samenwerking en in lange termijn partnerschap. Want daar plukken we samen de vruchten van.