Hoe kunnen we je helpen?

Project
Marketingcampagnes TMI

Al jaren zet TMI zich in om jongeren goed, verantwoord, veilig en leuk wegwijs te maken in de wereld van digitale geletterdheid en media-educatie. Hun missie begon enkele jaren geleden toen ze zich realiseerden dat deze thema’s nog niet officieel waren opgenomen in het curriculum. Vanuit hun journalistieke achtergrond besloten ze daar verandering in te brengen en zelf de handen uit de mouwen te steken. Om deze missie uit te voeren, besloten ze terug te gaan naar waar het allemaal begint: het onderwijs. Met veel enthousiasme hebben ze samen met de eerste scholen prachtige mediaworkshops ontwikkeld. En nu, jaren later, gaan ze nog steeds te werk met hetzelfde enthousiasme en dezelfde passie.

Touch-Tell-Sell marketing campagnes

TMI was op zoek naar (gast) docenten om trainingen te geven om leerlingen te helpen met digitale geletterdheid. Hiervoor schakelden ze ons in om een online marketing campagne te maken voor op LinkedIn en de platformen van Meta. Deze campagnes werden opgezet met de intentie om latent werkzoekenden te bereiken door middel van een touch-tell-sell campagne. Met een campagne als deze worden geïnteresseerden op drie aparte momenten getriggerd tot een sollicitatie. Binnen drie weken werden er op LinkedIn meer dan 2.400 mensen bereikt met de campagnes en op Meta zelfs meer dan 24.000 binnen drie weken. Door deze campagnes kreeg TMI in drie weken tijd 15 sollicitanten binnen.

Welke technieken zijn er toegepast?

Job marketing

Recruitment campagnes

Recruitment statistiek

Resultaat

  • >24.000

    Mensen binnen 3 weken bereikt op Meta.

  • 14

    Sollicitanten via Meta binnen drie weken. 

  • >2.400

    Mensen binnen 3 weken bereikt op LinkedIn.

  • 1

    Sollicitanten via LinkedIn binnen drie weken.

Vragen over dit project

Vergelijkbare projecten

We sow, you harvest

Wij geloven in samenwerking en in lange termijn partnerschap. Want daar plukken we samen de vruchten van.