Project
Kwantum

In bijna elk huis staat, hangt of ligt wel iets van de Homefashion Group. En dat is niet zomaar, Kwantum maakt eigentijds wonen bereikbaar voor iedereen. Dit is hun bestaansrecht, alles wat ze doen draagt daar aan bij! Kwantum, daar woon je beter van.

Campagne voor de werving van verschillende doelgroepen

Kwantum benaderde Getnoticed met het wervingsvraagstuk om 3 typen doelgroepen te werven, betreffende: floormanagers, service medewerkers en montage medewerkers.
Omdat we met drie doelgroepen te maken hebben, die elk heel regiospecifiek georiënteerd zijn, hebben we besloten om gebruik te maken van social media marketing.Hiervoor hebben we twee soorten campagnes opgezet.

  1. Verkeer - campagne: sollicitaties via de werken-bij site. Deze campagne wordt ingezet voor Floormanagers omdat hier meer vaardigheden / eisen voor nodig zijn.
  2. Leadformulier - campagne: voor de andere functies waarvoor minder eisen zijn. 

Welke technieken zijn er toegepast?

Vertical koppeling

Job marketing

Recruitment campagnes

Recruitment statistiek

Content marketing

Resultaat

  • 1.100+

    Sollicitaties gemiddeld per maand.

  • 27.000+

    Aantal bezoekers gemiddeld per maand. 

  • 282.385

    Unieke mensen bereikt in een jaar.

  • 1.027.382

    Aantal unieke weergaven.

Vragen over dit project

Vergelijkbare projecten

We sow, you harvest

Wij geloven in samenwerking en in lange termijn partnerschap. Want daar plukken we samen de vruchten van.