Project
Werken-bij Heinz

Heinz. Wie is er niet opgegroeid met een fles Heinz ketchup op tafel? Heinz werd opgericht in 1869 en is nog altijd een krachtig en iconisch merk. Het geheim van Heinz is eenvoudig: dicht bij klanten en consumenten blijven én investeren in nieuwe technologieën en mogelijkheden om de beste producten te leveren.

Een nieuwe werken-bij site

The Kraft Heinz Company is het moederbedrijf van misschien wel de bekendse ketchup ter wereld. Maar het bedrijf is verantwoordelijk voor nog veel meer producten, zoals hagelslag, pasta en ranja. Met merken Honig, De Ruijter, Venz, Wijko, Brinta, Karvan Cvitam, Roosvicee en natuurlijk Heinz kun je de producten eigenlijk niet missen in de supermarkt. Wereldwijd werken er 45.000 mensen bij The Kraft Heinz Company, waarvan 1.100 in Nederland. Door de bouw van een nieuwe productielijn zijn er een aantal vacatures vrijgekomen. Om deze zo snel mogelijk te vervullen werd Getnoticed ingeschakeld. Het resultaat is een mooie werken-bij site die aansluit bij de wensen van de klant. De ontwikkeling heeft plaatsgevonden op ons nieuwe CMS, waarmee de klant zelf via een drag & drop editor heel eenvoudig pagina's kan stijlen.

Welke technieken zijn er toegepast?

CMS Serena

Wireframe

Pagebuilder

Strategiesessie

ATS koppeling

Resultaat

  • 7

    Vacatures.

  • 1416

    Gemiddeld aantal bezoekers per maand. 

  • 23

    Gemiddeld aantal sollicitaten per maand.

  • 9

    Vakgebieden. 

 

Vragen over dit project

Vergelijkbare projecten

We sow, you harvest

Wij geloven in samenwerking en in lange termijn partnerschap. Want daar plukken we samen de vruchten van.