Van Lanschot is de oudste onafhankelijke private bank van Nederland.
Van Lanschot Kempen heeft Getnoticed uitgenodigd om op basis van de kennis en ervaring de nieuw te ontwikkelen website intern te begeleiden. Deze begeleiding bestond uit het gezamelijk opstellen van Persona's en Jobvalue propositions voor de gezochte doelgroepen. Op basis van de ontwikkelde Persona's zijn in een co-productie de functionele ontwerpen van de werken-bij website ontwikkeld. Vanaf de wireframes heeft Getnoticed de designs, bouw en inrichting van de webstatistiek getoetst en aangevuld waar nodig.
Doordat wij snel konden schakelen met Getnoticed zaten we direct in de juiste energie en werken we als partners samen.
De aanpak van dit project laat zien dat Getnoticed in overleg met de klant die kennis, die gewenst is, in kan brengen. Van Lanschot Kempen heeft een heel goed digital team en zij wilden de website zelf bouwen. Hiervoor wilden ze graag onze kennis en expertise, omdat de ontwikkelaars niet eerder een werken-bij website hadden ontwikkeld. Naast deze meer technische begeleiding hebben we ook gezorgd dat de labels voldoende ruimte kregen om elk hun unieke verhaal te kunnen vertellen. Dit alles op basis van de persona's die gezochte doelgroepen vertegenwoordigen.
Bezoekers gemiddeld per maand.
Verschillende labels.
Persona's.
Sollicitaties gemiddeld per maand.