Work-on

Work-on studentenuitzendbureau is opgericht op een studentenkamer door twee studenten, Roderic en Frank. Roderic en Frank zaten toen nog op een zolderkamer in Utrecht. Met een uitgesproken mening over hoe er werd omgesprongen met jong talent zijn ze aan de slag gegaan. Studenten kunnen immers veel meer dan alleen bedienen! Door de jaren heen zijn ze enorm gegroeid. Niet alleen in personeelsaantal maar, voornamelijk, in kennis en ervaring. Waar Work-on in 1999 nog stond voor studenten uitzendbureau is dat vandaag de dag allang niet meer zo. Zij zijn, en worden gezien als, een volwaardige HR-Partner. En daar zijn ze trots op!

Via de Recruitment Marketing Hub, gaat Robin aan de slag bij Work-on als online marketing specialist. Vanuit haar rol gaat ze de gehele infrastructuur en uitvoering van online recruitment marketing op zich nemen. Zo gaat ze onder andere aan de slag met social media campagnes, SEO, SEA & trafficinkoop.

Behaalde resultaten

In de arbeidsmarkt vragen bedrijven steeds vaker naar een structurele invulling voor online recruitment marketing op de werkvloer. En hierdoor kwamen wij in actie met de Recruitment Marketing Hub. Door onze eigen pool van ''dedicated'' online recruitment marketeers stapsgewijs uit te breiden kunnen wij bedrijven ondersteunen op dit gebied. Meer weten? Klik hier.

Vragen over dit project

Welke technieken zijn er toegepast?

Strategiesessie

Strategiesessie

0
+

Vertical koppeling

0
+

Job marketing

Recruitment campagnes

Recruitment campagnes

0
+

Recruitment statistiek

We sow, you harvest

Wij geloven in samenwerking en in lange termijn partnerschap. Want daar plukken we samen de vruchten van.