Project
Werken-bij Interxion

Interxion is een datacenter leverancier in 13 landen in Europa.

Employer brand is de key

Interxion kwam medio 2019 bij ons met een geheel uitgewerkt employer brand. Het was tijd geworden om het employer brand te gaan uitdragen en daarvoor diende in eerste instantie een nieuwe Werken-bij Interxion website te worden gerealiseerd. Voor de realisatie van deze website hebben we gezamelijk de juiste userflows uitgewerkt en daarmee een optimale Candidate Journey gerealiseerd. Belangrijke voorwaarde voor de nieuwe website is dat er een koppeling met SAP/Successfactors gebouwd moest worden.

Met het door Interxion gedefineerde Employer Brand heeft Getnoticed de best passende werken-bij website gebouwd

Voor deze complete werken-bij website hebben we de volgende diensten geleverd:

  • Functioneel design / wireframes
  • Designs
  • Koppeling met SAP/successfactors
  • Dynamische webpagina's voor vakgebieden en locaties
  • Uitgebreide statistiek inrichting voor analyse van de Candidate Journey

Welke technieken zijn er toegepast?

Pagebuilder

Recruitment statistiek

Google for jobs

Resultaat

  • 13

    Landen actief.

  • 11.000 

    Bezoekers gemiddeld per maand.

  • 4,91%

    Sollicitatiepercentage.

  • 11

    Google for Jobs sollicitaties in één maand.

Vragen over dit project

We sow, you harvest

Wij geloven in samenwerking en in lange termijn partnerschap. Want daar plukken we samen de vruchten van.

Vergelijkbare projecten