Bruynzeel Keukens staat voor gemak. En voor de keuken die werkt voor iedereen. Dat geldt ook voor de reis naar deze nieuwe keuken toe. En de route daarna.
Bruynzeel Keukens is op korte termijn opzoek naar een technische teamleider, een teamleider processen, teamleider fabricage en een monteur technische dienst. Deze profielen zijn specifiek en lastig te vervullen.
Getnoticed heeft vier landingspagina's gecreëerd die geheel en specifiek gericht zijn op elke gezochte doelgroep. Het voornaamste doel op deze pagina’s is om de bezoekers het gevoel te geven wat het werken bij Bruynzeel Keukens betekent. Dit doen we met tekst, in beeld en video. Denk hierbij aan testimonials van werknemers, 360 graden foto’s van de werkvloer en een vacaturetekst gemaakt door het bedrijf Voortekst.
Via social media campagnes activeren we de latent werkzoekende doelgroepen. Jobboard marketing wordt ingezet om de actief werkzoekende te prikkelen om te solliciteren. Door de combinatie van marketing en landingspagina’s gericht op de doelgroep zorgen we voor de beste candidate experience.
Specifieke targeting op doelgroep.
Eenvoudig een pagina creëren.
Zelf je lay-out bepalen.
Altijd up-to-date.