Hoe kunnen we je helpen?

Project
Bruynzeel Keukens

Bruynzeel Keukens staat voor gemak. En voor de keuken die werkt voor iedereen. Dat geldt ook voor de reis naar deze nieuwe keuken toe. En de route daarna.

Vier landingspagina's met een mix aan marketing campagnes voor vier schaarse profielen

Bruynzeel Keukens is op korte termijn opzoek naar een technische teamleider, een teamleider processen, teamleider fabricage en een monteur technische dienst. Deze profielen zijn specifiek en lastig te vervullen.

 

 

De aanpak en het resultaat

Getnoticed heeft vier landingspagina's gecreëerd die geheel en specifiek gericht zijn op elke gezochte doelgroep. Het voornaamste doel op deze pagina’s is om de bezoekers het gevoel te geven wat het werken bij Bruynzeel Keukens betekent. Dit doen we met tekst, in beeld en video. Denk hierbij aan testimonials van werknemers, 360 graden foto’s van de werkvloer en een vacaturetekst gemaakt door het bedrijf Voortekst.

Via social media campagnes activeren we de latent werkzoekende doelgroepen. Jobboard marketing wordt ingezet om de actief werkzoekende te prikkelen om te solliciteren. Door de combinatie van marketing en landingspagina’s gericht op de doelgroep zorgen we voor de beste candidate experience.

Welke technieken zijn er toegepast?

CMS Serena

Pagebuilder

One page recruitment

Job marketing

Recruitment campagnes

Resultaat

  • Targeting

    Specifieke targeting op doelgroep.

  • Pagebuilder

    Eenvoudig een pagina creëren. 

  • Drop editor

    Zelf je lay-out bepalen.

  • CMS Serena

    Altijd up-to-date.

Vragen over dit project

Vergelijkbare projecten

We sow, you harvest

Wij geloven in samenwerking en in lange termijn partnerschap. Want daar plukken we samen de vruchten van.